Jubileumtentoonstelling 2015 succesvol

De tentoonstelling van 2015 zit er op en we kunnen met trots zeggen dat het een geweldig mooie show geweest is.

Na de opbouw en het inbrengen van maar liefst 425 vogels ‘s woensdags, vond op donderdag 19 november de grote keuring plaats. Het was een hele klus, de keurmeesters hebben hun beoordelingen met uiterste precisie genoteerd en hun punten gegeven. De fantastische lunch was met vrijwilligers en de keurmeesters ontzettend gezellig en heerlijk. Complimenten aan de catering!!

Nadat tot ‘s avonds laat alle punten in de computer verzameld waren en de resultaten van winnaars eindelijk zichtbaar waren en op een rijtje stonden, was er nog de uitdaging er een fraaie catalogus van te maken.

Vrijdag is er overdag hard gewerkt aan het opstellen van de rekken met kooien, de linten op te hangen en de hele ruimte op te sieren met vrolijke en mooie planten. Het zag er picobello uit allemaal en nadat wethouder Hamerslag de tentoonstelling officieel had geopend konden de bezoekers zich naar de vogels gaan begeven.

Het was gezellig druk en er waren heel veel complimenten over de organisatie, de opstelling, de hoeveelheid mooie vogels, de catalogus.

Zaterdag was het een komen en gaan van bezoekers maar zondagmiddag was het wel komen maar niet gaan. Alle inzenders waren gekomen om hun vogels weer op te halen en wat nog belangrijker was, hun gewonnen prijzen in ontvangst te nemen. Vooral voor de jeugdige inzendertjes een heel spannend ogenblik want je wint niet iedere dag zo’n mooie beker.

Kortom: Als vereniging kunnen we met z’n allen trots zijn op wat we hebben neergezet en wat we hebben laten zien. Aan elkaar als leden, maar ook aan collega-verenigingen en de buitenwereld.

Alle medewerkers en inzenders enorm bedankt voor jullie medewerking!

2 reacties