Vogeltentoonstelling Spijkenisse e.o. 2016

poster-vogelvereniging-2016Van vrijdag 25 november t/m zondag 27 november wordt er weer de jaarlijkse vogeltentoonstelling georganiseerd door Vogelvereniging Spijkenisse e.o., en dit al voor de 51ste maal.

Op de tentoonstelling zijn ruim 300 vogels ingebracht door 26 inzenders, waaronder 5 jeugdleden, in verschillende soorten en kleuren.
Zangkanaries, kleurkanaries, postuurkanaries, tropen en prachtige kromsnavels zijn aanwezig. De vogels worden gekeurd door keurmeesters van de Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers.

Naast de tentoonstelling is er ook een kleine verkoopklasse met vogels. Sommige leden verkopen ook vogels uit eigen kweek, dus bent u op zoek naar een vogeltje, of wilt u iets weten over vogels, kom dan zeker even langs.

Deze kleine en leuke tentoonstelling is geopend op:

Vrijdag 25 nov. van 20.00 uur tot 22.00 uur
Zaterdag 26 nov. van 10.00 uur tot 18:00 uur
Zondag 27 nov. van 10.00 uur tot 15:00 uur

De tentoonstelling wordt gehouden in ons clubgebouw, Maaswijkweg 10 in Spijkenisse (tegenover DC Berkel) en de toegang is gratis.

Zijn er nog vragen, kijk dan op www.vogelvereniging-spijkenisse.nl en neem vrijblijvend contact op met 1 van de bestuursleden.