Maatregelen voederbeurs april 2020

Beste leden en vogelvrienden,

Op het moment van schrijven is het 31 maart 2020. Buiten dat is de zomertijd ingegaan en zitten we ook midden in de wereldwijde pandemie die Corona heet. Een pandemie met heel veel invloed op ons dagelijks leven en voor sommigen zelfs voor onze hobby.

Daarom heeft onze vogelvereniging ook moeten besluiten om alle activiteiten te stoppen tot minimaal 28 april en waarschijnlijk verder.

Nu is het zo, dat het merendeel van onze leden ook in de kweekperiode zit en dus wel afhankelijk is van vogelvoer en dergelijke.
Dit is ook een van de redenen die wij aangevoerd hebben bij de gemeente, toen zij ons benaderden wat de sluiting voor impact had, financieel kunnen we het lijden, maar onze vogels eten niet ineens voer van de jumbo.

Dit heeft ons doen besluiten om het volgende voor te stellen:

Bestel uw voer via de e-mail en dan leggen we het klaar!
Als u gebonden bent aan huis of het niet vertrouwt komen wij het bij u langs brengen.
Het bezorgen doen we dan op zaterdag 11 april in de ochtend, alleen graag als je gebonden bent aan huis, en wij zetten het af bij de voordeur.

Voor degene die het kunnen ophalen, kan dit op zaterdag 11 april na 13.00 uur en als je bestelt laten wij je weten hoe laat je het kan ophalen. We willen om de 15 minuten iemand langs laten komen om zijn voer op te halen.

Wij hanteren de volgende regels:

– Hou 1,5 meter afstand

– Betalen via PIN of overmaken

– Kom zoveel mogelijk alleen en wacht als er een klant binnen is buiten het hek (op gepaste afstand zodat de klant ruimte heeft om weg te gaan).

– Per keer is er slechts 1 klant binnen!

Hopelijk kunnen we hiermee voldoen aan de regels en willen niet onze ogen sluiten voor de behoeftes van onze gevleugelde vrienden.

Mochten wij iets kunnen betekenen of kunnen helpen, u kan altijd contact met ons opnemen. Telefonisch: 0181-627141 (u wordt doorgeschakeld naar de secretaris).

Dus graag voer bestellen via de e-mail:

penningmeester@vogelvereniging-spijkenisse.nl

voorzitter@vogelvereniging-spijkenisse.nl

Het bestuur van vogelvereniging Spijkenisse e-o.