Vogelvoer bestellen en afhalen

Beste lezer(es),

Inmiddels is het mei en zitten we nog steeds met de maatregelen van het Coronavirus. Of er een versoepeling zal komen na 20 mei wachten we maar af.
Voor ons als vogelvereniging zal er voorlopig weinig veranderen omdat we toch de zomer in gaan.

Natuurlijk eten onze geliefde vogeltjes gewoon door en daar is nog steeds voer voor nodig. Uiteraard kunt u dat zoals elke maand in ons verenigingsgebouw komen kopen.

Voor de maanden mei – juni – juli en augustus geldt het protocol van bestellen vooraf zodat het een dag van te voren afgewogen en klaargezet kan worden.

Als u gebonden bent aan huis of het niet vertrouwt komen wij het bij u langs brengen.
Het bezorgen doen we op zaterdag 9 mei, (alleen graag als je gebonden bent aan huis), en wij zetten het af bij de voordeur.

Voor degene die het komen ophalen, kan dit op zaterdag 9 mei na 13.00 uur en als je bestelt laten wij je weten hoe laat je het kan ophalen. We willen om de 15 minuten iemand langs laten komen om zijn voer op te halen.

Dit geldt dus ook voor 13 juni – 11 juli en 8 augustus.

Wij hanteren de volgende regels:

– Hou 1,5 meter afstand

– Betalen via PIN of overmaken

– Kom zoveel mogelijk alleen en wacht als er een klant binnen is buiten het hek (op gepaste afstand zodat de klant ruimte heeft om weg te gaan).

– Per keer is er slechts 1 klant binnen!

Hopelijk kunnen we hiermee voldoen aan de regels en willen niet onze ogen sluiten voor de behoeftes van onze gevleugelde vrienden.

Mochten wij iets kunnen betekenen of kunnen helpen, u kan altijd contact met ons opnemen. Telefonisch: 0181-627141 (u wordt doorgeschakeld naar de secretaris).

Dus graag voer bestellen via de e-mail:

penningmeester@vogelvereniging-spijkenisse.nl

voorzitter@vogelvereniging-spijkenisse.nl

Het bestuur van vogelvereniging Spijkenisse e-o.