Oproep!!

– Het bestuur van de Vogelvereniging wil graag weten wat u als lezer van het boekje vindt. Het kan natuurlijk zijn dat het aan uw wensen voldoet, het kan ook zijn dat u zegt het on- of bijna ongelezen weggooit omdat er niets bijzonders in staat wat u graag zou willen lezen. Daarom zijn we wel benieuwd naar uw mening en willen we graag weten wat u er in zou willen hebben en wat juist niet.

– Volgend jaar bestaat de Vogelvereniging 50 jaar. Uiteraard gaan we dat niet stilletjes voorbij laten gaan. We zijn op zoek naar mensen die vanaf het begin en/of al een groot aantal jaren bij de vereniging zijn om een zo complete mogelijk beeld te krijgen. Verhalen en foto’s zijn zeer welkom.

U kunt uw reactie(s), suggesties, verhalen met of zonder foto’s kunt u sturen naar:
Mailen: secretaris@vogelvereniging-spijkenisse.nl ;
Post: Secretariaat Vogelvereniging Spijkenisse, Irenestraat 46, 3171 CG te Poortugaal
Telefonisch: 010-5019844