Opening nieuwe seizoen 2014-2015

Zaterdag 6 september j.l. werd het seizoen 2014-2015 geopend op de vereniging met een oergezellige barbecue.

Al vroeg in de ochtend waren Cor, Adrie, Marijke, Mula, Lian, Arjo en Cobie in de weer met de voorbeidingen. Tafels boenen, stofzuigen, salades maken, eieren koken, groentes snijden en nog veel meer keukenbezigheden. Nog even wat boodschappen halen, kleine klusjes doen en opruimen, iedereen was lekker bezig. Tijdens de lunchpauze werd alles nog eens doorgenomen, hebben we nu alles? Wat moet nog gebeuren? Aan de slag weer!

De tafels werden binnen neergezet voor het buffet en buiten gingen de mannen alles in gereedheid brengen. Nog even de boel aanvegen, tafels neerzetten enz.

Zo, alles stond klaar, keuken opruimen, afwassen en even relaxen.

Al snel was het moment daar dat de slager de barbecue en het vlees kwam brengen en ook dat kon netjes klaargezet worden. Ondertussen werden de tafels binnen opgedekt met alle lekkers dat die morgen was klaargemaakt. Het zag er werkelijk geweldig uit.

De eerste bezoekers begonnen binnen te druppelen en het team was er klaar voor. Het leuke was dat de meeste mensen elkaar een paar maanden niet hadden gezien, dus er was heel wat bij te kletsen.

Om 17.00 uur nam de voorzitter het woord. Hij heette alle aanwezigen hartelijk welkom en opende met deze barbecue het niewe seizoen.

Adrie en Mula, onze barbecue-bakprinsen bij uitstek, waren in hun element en voorzagen de mensen van heerlijke vleesgerechten. Zelfs een niet-vleesetertje deed zich meerdere malen tegoed aan hamburgers, varkensmedaillons, saté en worstjes.

De sfeer was ontzettend gezellig, het weer was fantastisch, het eten was kostelijk en iedereen was vol lof. Een mooie start voor dit nieuwe seizoen.

Een impressie van de dag is te zien bij foto’s op de site.

Laat een reactie achter