Vogelshow 2015

Beste Leden en gastleden,

Dit jaar bestaat onze vereniging 50 jaar, en houden we onze 50ste tentoonstelling. Wat zou er mooier zijn, als wij met zijn allen 500 vogels bijeen kunnen brengen. Dit zou toch een grote eer zijn in dit jubileumjaar.

Het is lang geleden dat we deze aantallen aan vogels op een onderlinge show hebben gehad, en ondertussen zijn er al wat vroege inzenders die een aantal vogels hebben opgegeven voor deze jubileumshow. Schuw niet om uw vogels op te geven voor onze onderlinge tentoonstelling u leert er veel van, en weet gelijk wat de plus en minpunten zijn van de vogels die u heeft. Ook voor de aanschaf van een nieuwe vogel heeft u gelijk weer informatie waar u op moet letten bij de aankoop.

Lukt het u niet om de papier winkel door te worstelen, schroom dan niet onze hulp in te roepen. Wij zijn altijd bereid u te helpen met het invullen van het inschrijfformulier.

Voor de kosten hoeft u het in dit unieke jaar niet te laten, want omdat we een jubileumjaar hebben is het inschrijven van de vogels gratis, u hoeft alleen de catalogus te betalen en die is voor een volwassen lid maar 2 euro en voor de jeugdleden slechts 1 euro.
Ook zijn er kooien beschikbaar voor de inzenders, daar moet u dan wel een klein huurprijsje over betalen van 0,50 cent per kooi dit is voor het onderhoud van de kooien. Voor de jeugdleden zijn de kooien wel gratis te leen. Dus ook daar hoef u het niet voor te laten.

Wilt u wel vroeg genoeg van te voren aangeven hoeveel kooien u nodig heeft, dan worden ze voor u gereed gezet en kunt u ze in overleg ophalen of als u de kooien op de inbreng dag wilt hebben, zullen wij er zorg voor dragen dat ze klaar staan.

Er zijn mooie geldprijzen te winnen in het klassement, eigenlijk kan ik u verklappen dat iedereen wel een prijsje wint. U vindt alle informatie op de website van de vereniging daar staat het tentoonstellingsreglement, het inschrijfformulier en het vraagprogramma van 2000 tot er met 2014 dat is diegene die wij nog gebruiken.

Ook zijn wij nog op zoek naar vrijwilligers voor het helpen opbouwen van de show, voor de keurdag om de vogels voor te dragen aan de keurmeesters en voor het voeren van de vogels op deze dagen. Dus heeft u interesse een handje toe te steken, en bent u benieuwd wat wij allemaal moeten doen om een tentoonstelling te organiseren, geef u dan op om ons een handje te helpen. Wij hopen echt op minimaal 500 vogels, maar dit kan alleen als wij met zijn allen vogels inschrijven.

U mag uw inschrijvingen ook mailen naar de tt secretaris, kruis@upcmail.nl  en betalen van verschuldigde bedragen bij het inbrengen van uw vogels, of het bedrag overmaken op rekeningnummer NL68ABNA0496093711 t.n.v. Vogelvereniging “Spijkenisse e-o”, o.v.v. Tentoonstelling 2015.

Er is een inschrijfmiddag en wel op zaterdagmiddag 7 november van 13.00 uur tot 16.00 uur, dus hier kunt u ook terecht om de papieren in te vullen.
Na deze middag is er geen mogelijkheid meer om vogels in te schrijven!!

Paul Kruis             06-53541452      Kruis@upcmail.nl
Cees van Meel     0181-646052      voorzitter@vogelvereniging-spijkenisse.nl
Arjo Kweekel       06-20500920       penningmeester@vogelvereniging-spijkenisse.nl